مرجع مقالات رسمي غرفه سازي مرجع مقالات رسمي غرفه سازي .

مرجع مقالات رسمي غرفه سازي

اصول غرفه سازي در نمايشگاه تهران را بياموزيد . 

اصول غرفه سازي در نمايشگاه تهران را بياموزيد . 
در اين مطلب قصد داريم سر و راز غرفه سازي در نمايشگاه تهران را با شما در ميان بگذاريم .غرفه سازي در گونه خود مهارتي مي‌باشد كه منجر ارتقا بازديدكنندگان يك غرفه مي شود . 

غرفه سازي نمايشگاه مشهد

غرفه سازي در تهران داراي اصول خاصي مي باشد و الزاما براي پيروزي در نمايشگاه هاي تهران بايد كليه اصولغرفه سازي در تهران را رعايت نمود . همان طور كه مي دانيد نمايشگاه هاي في مابين المللي در تهران برگزار مي گردند و اين نمايشگاه ها مي توانند به ما در مورد ارتقاء صادرات غير نفتي امداد شاياني نمايند چراكه تمامي كمپاني ها در اين نمايشگاه شركت مي نمايند و از آنجايي كه اين نمايشگاه ها بازديدكننده هاي بخش اعظمي از خارج از ميهن به اين نمايشگاه ها مراجعه مي نمايند .نمايشگاه هاي بين المللي تهران به برهان يگانه بودن سبب گرديده تا غرفه سازي در تهران كمي گوناگون تر باشد و اصول غرفه سازي در تهران با بقيه شهرستان ها گوناگون باشد . 
انگيزه اصلي اين مقاله ،شناسايي دست اندركاران اثرگذار بر موفقيت نمايشگاههاي تخصصي بين المللي (صادراتي) و اولويت بندي آن ها و همچنين ابلاغ برخي نكات غرفه سازي در تهران مي باشد، و همچنين اشاره به نكات و اصول كليدي در جريان غرفه سازي در تهران ابتدا با توجه به تحقيقات نظري و با جمع آوري نظرها خبرگان، انديشمندان و مالك نظران دستور نمايشگاهي و از طريق پرسشنامه خبره، متغيرها و كارداران اثرگذار بر موفقيت نمايشگاه ها و چگونگي غرفه سازي در تهران شناسايي گرديد و آنگاه با توزيع 300 عدد پرسشنامه اصلي در جامعه آماري و توده آوري آن و به كارگيري از رويكرد تحليل عاملي و بهره گيري از نرم افزار SPSS به شناسايي دست اندركاران مفيد بر موفقيت نمايشگاههاي بين المللي پرداخته شد و با اعتنا به ارزش ويژه بدست آمده از فرآيند استخراج و تجزيه و تحليل آن به چهار ادله ذيل با اولويت اول تا چهارم دست پيدا كرده ايم . 
1- توجه به مديريت و هدايت عملكردي نيروها و تبليغات حرفه اي و تخصصي از مثال موارد با اهميت و مفيد در غرفه سازي در تهران مي باشد 2- 
شفاف سازي براي مشاركت كنندگان و لزوم نظام حمايتي و رعايت اصول بازرگاني و نمايش كالا از ديگر نكات حساس در مينه غرفه سازي در تهران مي باشد 3- 
دقت به شرايط حاكم بر جامعه و همكاري و مشاركت تمامي عامل ها درگير نمايشگاه هاي بين المللي 4- 
دقت به برهه زماني و فضاي برگزاري نمايشگاه در كشور ايران براي رهايي از وابستگي به نفت، سياست جايگزيني صادرات غيرنفتي جهت تامين ارز مسئله نياز كشور يعني صنايع داخلي را تشويق به توليد كالاهاي وارداتي و صادر شدن كالاها به ديگركشورها، بيش از هر بازه ديگري قضيه اعتنا قرار گرفته ميباشد . در اين زمينه هر آنچه كه بتواند به بسط صادرات غيرنفتي كمك كند مي‎‎ بايست مدنظر سياستگذاران، برنامه‎ريزان و فعالان اقتصادي قرار گيرد . يكي از ابزارهاي حساس براي رونق بخشيدن به صادرات و انجام فعاليت اثر گذار در تبليغات و بازاريابي كالاها و خدمات، نمايشگاهها مي‎باشند . با دقت به ايده ها كارشناسان اقتصادي و بازرگاني از موثرترين نمايشگاهها در بسط صادرات غيرنفتي، برگزاري نمايشگاههاي تخصصي (صادراتي) بين المللي مي‌باشد . البته منوط به توجه به اصول كمپاني در نمايشگاه و همينطور اصول غرفه سازي در تهران و بقيه نمايشگاه هاي در بين المللي . در اين مطلب مقدمه تعريف، گونه بندي اشكال نمايشگاهها، و تشريح مختصري كارداران اثرگذار بر موفقيت نمايشگاهها ارائه شده، و پس از محاسبه خط مش شناسي پزوهش، در نهايت به مشاجره و تفسير نتايج پرداخته گرديده مي‌باشد .كه اين تحقيق به آناليز عوامل موثر بر موفقيت آن مي‎پردازد . 
تعريف 
نمايشگاه و غرفه سازي در تهران در 
مقدمه بهتر مي باشد توصيف كاملي از نمايشگاه داشته باشيم 1-محل 
نمايش دادن و جاي جلوه دادن 2-محلي 
كه متاعهاي بازرگاني، توليدات كشاورزي و مصنوعات كارخانه ها يا اثرها باس تاني را به نمايش گذارند تعريف گرديده مي باشد . 
براي عبارت نمايشگاه در گويش هاي ديگر نيز مي توان متساوي هايي را پيدا نمود : Fair ، Exhibition و Ausstellung، Messe (آلماني) وExposition ( فرانسوي) . 
مكاني براي عرضه كالاهاي توليدي بنگاههاي اقتصادي است، اين تعريفي هست كه اين روز ها در ايران مي بضاعت و توان از نمايشگاه داشت . اكنون آنكه امروزه در كشورهاي پيشرفته نمايشگاه بيشتر براي رونق مبادلات و تسهيل ارتباطات تجاري بكار برده ميباشد . 


برچسب: غرفه سازي نمايشگاه مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۱:۴۶ توسط:alipour موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :