مرجع مقالات رسمي غرفه سازي مرجع مقالات رسمي غرفه سازي .

مرجع مقالات رسمي غرفه سازي

زمينه نيرنگ هاي نمايشگاهي

مقالات 
هرآنچه حتمي مي باشد در زمينه نيرنگ هاي نمايشگاهي بدانيد هرآنچه ضروري ميباشد در مورد نيرنگ هاي نمايشگاهي بدانيد يكي از مشكل ها مدرن كمپاني ها و اشخاص كمپاني كننده در نمايشگاه ها، مورد نيرنگ هاي نمايشگاهي مي باشد . در واقع هم پا با نشر خبر برگزاري نمايشگاه ها، اشخاص كلاهبرداري وجود دارا هستند كه با دادن وعده هاي جذاب و خبرهاي كذب مبادرت به شكار كمپاني كنندگان در نمايشگاه مي نمايند و مبالغي از آنها در قبال دادن اطلاعات و اخذ خدمات تلكه مي نمايند . در اين مقاله قصد داريم بخش اعظم با مقوله‌ي نيرنگ هاي نمايشگاهي آشنا شويم . همينطور در ادامه رويه هايي كه به وسيله كلاهبرداران اين حوزه به فعاليت گرفته مي شود توضيح داده خواهد شد . در نقطه نهايي نيز استراتژي مقابله با اين ايراد بيان مي شود . 

غرفه سازي نماشگاه مشهد

نيرنگ 
هاي نمايشگاهي نيرنگ در واقع به معناي عملكرد براي ساخت اعتماد با استعمال از حقيقتي كه وجود فرنگي ندارد هست . اصطلاح نيرنگ نمايشگاهي نيز با اعتنا به اين ابلاغ قابل تعريف مي باشد . معمولاً كلاهبرداران حوزه‌ي برپايي نمايشگاه ها با به كارگيري از ترفندهاي متفاوت تلاش مي كنند به كمپاني كنندگان در نمايشگاه ها نزديك گرديده و اعتماد آن ها را جلب نمايند . اين راه و روش نزديك شدن ممكن هست با وعده غرفه يابي در بهترين مكان، دادن داده ها شركت كنندگان و شركت هاي حريف در نمايشگاه يا اين كه وعده دريافت خدمات در حين برگزاري نمايشگاه باشد . لذا زماني كه اعتماد كمپاني كننده جلب شد، كلاهبردار مبادرت به اخذ پول از كمپاني كننده مي نمايد . شركت كننده هاي تازه‌ عمل يا در واقع اشخاص و شركت هايي كه براي اولين توشه در نمايشگاه كمپاني مي كنند ممكن است هيچگاه متوجه گرفتار شدن در اين دام ها نشوند . 

غرفه 
سازي نمايشگاهي به رنگ آبي رنگ _ غرفه سازي رايكا 
شناخت 
با اشكال نيرنگ هاي نمايشگاهي چه كار هايي مصداق يا مثال نيرنگ هاي نمايشگاهي است؟ همان‌گونه كه اشاره شد در اينجا يك وعده دروغين و فريبكارانه وجود دارااست كه كلاهبرداران از آن جهت نزديكي به افراد و كمپاني ها استفاده مي نمايند . به طور نمونه به كار گيري از نمايش فريبنده يك عدد از اين نمونه ها مي باشد . شخص كلاهبردار زماني كه از مكان و برهه زماني برگزاري يك نمايشگاه آگاهي مي يابد، به سرعت استارت به برقراري تماس با شركت هاي احتمالي شركت كننده در نمايشگاه مي كند و به آنان وعده مي دهد كه در بهترين جاي غرفه سازي نمايشگاهي رزرو مي كند، يا اين كه اين‌كه خبر مي دهد غرفه هاي يه خرده در نمايشگاه وجود داراست و ممكن ميباشد جايي براي كمپاني شما پيدا نشود . از طرفي شخص يا كمپاني تازه كار تحت تأثير صحبت هاي كلاهبردار قرار گرفته و مبلغ اين خدمت را به شخص سود جو مي دهد . در حالي كه آمارها نشان مي دهد در برگزاري هر نمايشگاه صرفا نيمي از غرفه ها از قبل كامل شدن گرديده مي‌باشد و تعداد زيادي از غرفه ها خالي مي ماند . مثالي ديگر از نيرنگ هاي نمايشگاهي، دادن داده ها شركت هاي شركت كننده در نمايشگاه مي باشد . ابتدا كلاهبردار يك پوشه ساختگي مجاني براي كمپاني كننده ي بالقوه ارسال مي نمايد و ادعا مي نمايند كه كمپاني هاي رقيب شما چه افرادي ميباشند . هنگامي كه اعتماد برقرار شد، كلاهبردار به رخ مجدد رابطه برقرار كرده و اقدام به فروش يك فايل تكميلي از كمپاني كنندگان به قرباني مي كند . در حالي كه داده ها شركت كنندگان در نمايشگاه ها، فقط يك بار و به وسيله مديران آن نمايشگاه در دسترس همگان قرار مي گيرد . 


برچسب: غرفه سازي نماشگاه مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۷:۴۳ توسط:alipour موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :