مرجع مقالات رسمي غرفه سازي مرجع مقالات رسمي غرفه سازي .

مرجع مقالات رسمي غرفه سازي

برنامه  ريزي براي حضور كمپاني ها در نمايشگاه هاي بين المللي

برنامه 
ريزي براي حضور كمپاني ها در نمايشگاه هاي بين المللي بوسيله 
متينا هروي آخري بروز رساني دو شنبه 08 خرداد,1396 مجموعه مقالات نمايشگاهي هزينه 

غرفه سازي نمايشگاه مشهد
هاي مرتبط با حضور در نمايشگاه هزينه 
هاي مرتبط با حضور در نمايشگاه 
قطعا، تقريب هزينه ها در اولين باري كه در نمايشگاه حضور پيدا مي فرماييد عمل دشواري مي باشد ولي پس از محاسبه هزينه ها در اولين بار حضور در نمايشگاه، مي بضاعت محاسبات بهترو بدون نقص تري را براي نمايشگاه هاي بعدي تخمين زد . آن‌گاه از اين كه نمايشگاه به نقطه پايان رسيد (6 ماه آن‌گاه از نمايشگاه)، و هزينه هاي اول آيتم هاي جزئي مشخص شد، آن گاه آناليز آخرين هزينه هايي كه در نمايشگاه شده را بررسي كرده آن گاه نسبت نتيجه و هزينه هايي كه چهره گرفته را بدست آورده، و در نهايت مقدار موفقيتش را در نمايشگاه برآورد مي نمايد . 

هزينه 
ها به مورد ها تحت شكسته مي شوند: 
اجاره غرفه، سرويس ها رفاهي و هزينه هاي ديگر(آب و برق . . .) 
ساختار 
غرفه و تجهيزات خدمات 
غرفه و ارتباطات خدمات 
حمل و نقل و دفع زباله حقوق و دستمزد 
كارمندان و هزينه هاي سفر هزينه هاي ديگر . . 
محاسبه ليست هزينه هاي نمايشگاه يك نماي كلي از پيش بيني هاي مالي فيس گرفته براي هزينه ها را مهيا مي كند و جزئيات ليست بالا را بخش بندي مي كند . پس از اتمام آناليز تعداد داده ها، AUMA هزينه پروژه ها را براي حضور در يك نمايشگاه محاسبه كرده مي باشد . براين شالوده متوسط هزينه كمپاني در يك نمايشگاه در ميان المللي به عنوان مثال در مرزو بوم آلمان ميان رنج 750 يورو تا 950 يورودرهرمترمربع از يك غرفه مي باشد . با اين حال، اين ارقام فقط ارشادوراهنمايي براي تخميني از هزينه ها ميباشد و هزينه هاي حقيقي و واقعي ممكن مي‌باشد تغيير تحول كند . 

:بواسطه 
گستره كامل رخدادهاي موجود، متوسط هزينه اي كه در نمايشگاه ها مي شود به فيس ذيل است 
21% از هزينه ها، شامل اجاره غرفه و ساير هزينه هاي عمومي ازقبيل خدمات رفاهي، 31% شامل ساختار غرفه، تجهيزات و طراحي ، 38% ديگر مشتمل بر هزينه هاي سفر و اقامت و در غايت حدود 7% هزينه تبليغات و 3% براي موارد ديگر پرداخت مي شود . 

تأثير 
حضور كمپاني كنندگان در نمايشگاه تأثير 
حضور شركت كنندگان در نمايشگاه 
اكثر غرفه داران مي خواهند نسبت هزينه به سود حضور در نمايشگاه خويش را محاسبه كنند تا تأثير حضورشان در نمايشگاه را ببينند . با اين حالا معمولا شركت هاي كوچك و متوسط، هدف ها نمايشگاهي اشان را مشخص نمي كنند، چون به ميزان كافي نمي توانند مزايا و معايب را تعيين نمايند . همان طور كه برآورد هزينه هاي فيس گرفته اكثر زمان ها مهم‌ترين قسمت قضيه است، به همين دليل است كه برخي از كمپاني ها بر اين باورند حضور در نمايشگاه ها، سودآوري كمي در مقابل هزينه ها دارد . بنابراين در آلمان كه قطب نمايشگاهي اروپا است، هماهنگي هاي چهره گرفته گذشته از برگزاري نمايشگاه با پيشنهاد هاي نمايشگاهي AUMA هر دو با هم تحليل مي شوند . 


برچسب: غرفه سازي نمايشگاه مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۱:۱۲ توسط:alipour موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :