مرجع مقالات رسمي غرفه سازي مرجع مقالات رسمي غرفه سازي .

مرجع مقالات رسمي غرفه سازي

پباده سازي غرفه هاي نمايشگاهي

در پباده سازي غرفه هاي نمايشگاهي مي بايست به اصول و تكنيك هاي خاصي توجه شود . چرا كه آسوده انگاري در ايجاد غرفه، موجب شكست در فروش توليدات مي شود . از جمله اصول پباده سازي غرفه هاي نمايشگاهي مي توان به موارد پايين اشاره كرد: .
غرفه سازي نمايشگاه مشهد
1- تناسب توليد ها و غرفه غرفه اي كه پباده سازي مي شود مي بايست با توليدها آن تناسب شكلي و رنگي داشته باشد . براي نمونه در شراي غرفه نمايشگاهي براي فروش اسباب و اثاث بازي و پوشاك خردسال ها ساخته مي شود، رنگ هاي بشاش و كودكانه (مثلا صورتي) در حق تقدم ميباشند . همينطور ساختار و فرم غرفه نيز بايد با ذوق وسليقه كودك ها منطبق داشته باشد . اين در حالي ميباشد كه در غرفه توليدها الكترونيكي رنگ هاي باوقار اهميت بيشتري دارا‌هستند . 2- نورپردازي در طراحي غرفه در طراحي غرفه مي بايست به روشنايي به تيتر يك استدلال مجاب كننده توجه شود . غرفه هايي كه با اصول نورپردازي طراحي گرديده اند، مي توانند دقت بازديدكنندگان را به خويش جلب نمايند . در عين درحال حاضر در حالتي كه نور و روشنايي در درون غرفه به خير و خوبي تنظيم شده باشد، كليه محصول ها در معرض ديد مشتريان قرار مي گيرند و آن‌ها را در انتخاب فرآورده كمك مي كنند؛ ضمن اين كه مشتريان مدت پاره اي را براي پيدا كردن متاع مسئله لحاظ خويش صرف مي كنند . بدين ترتيب غرفه مي بايست به جور اي طراحي شود كه هيچ محصولي در خفا و ظلمات نباشد . پباده سازي غرفه هاي نمايشگاه 3- دقت به كفپوش غرفه در برهه زماني طراحي بايد به كف غرفه نيز اعتنا شود . برخي به موكت عشق بيشتري دارا‌هستند و برخي از غرفه سازان از كفپوش هاي موقتي به كار گيري مي كنند . در هر رخ كفپوش مي بايست از حيث رنگ با ديواره هاي ساز هماهنگ باشد . 4- استحكام غرفه در شراي چه غرفه هاي نمايشگاهي براي مدت زمان موقت مي باشند و گهگاه قدمت آنها به يك هفته مي رسد، اما نبايد از استحكام و مقاومت سازه غرفه در پيش‌روي ضربات وارده غافل شد . به اين ترتيب بايستي بنا هايي كه براي ساخت غرفه استفاده مي شوند، از مقاومت كافي برخوردار باشند . براي مثال استاندارد قطر ديواره هاي غرفه با استراكچر پروفيل آلومينيوم بايستي 6 ميليمتر باشد . اصول پباده سازي غرفه هاي نمايشگاه 5- اعتنا به نظم در نمايشگاه تعداد زيادي غرفه خط مش اندازي مي شود كه در شراي همه غرفه ها به طور نامرتب و نامنظم پباده سازي گرديده باشند، بازديدكنندگان را دچار سردرگمي مي نمايند . در صورتي‌كه همگي غرفه ها آراسته و منظم باشند و فقط يك غرفه نامنظم طراحي گرديده باشد، مطمئنا مشتريان كمتري به سمت اين غرفه خواهند رفت . ضمن اينكه فروشنده نيز در غرفه نامنظم نمي تواند محصولات را چيدمان نمايد و بازه زماني پيدا كردن آن‌ها با مشكل مواجه مي شود . 6- زيبايي غرفه يكي از مهمترين المان هاي غرفه هاي نمايشگاهي، دقت به فاكتور زيبايي است . دكورا سيون مي تواند بازديدكنندگان را براي خريد مجاب كند . به اين ترتيب بايستي از بنا هاي امروزي با طرح هاي نو به كار گيري شود . چيدمان بايد با محصولات متناسب باشد . در شراي توليدات كمتري در غرفه چيده شود و فضاي داخلي بازتر باشد، تاثير بيشتري در زيبايي غرفه داراست . براي متمايز بودن، خوب تر است رنگ لامپ ها با غرفه هاي همسايه مختلف باشد . 7- استفاده از برندهاي معروف تبليغات يك عدد از مهم‌ترين رويكرد هاي جذب مشتري هست كه غرفه هاي نمايشگاهي نيز از آن مستثني نيستند . در برهه زماني ساخت و طراحي مي بضاعت و توان تبليغات را هم در غرفه نمايشگاهي گنجاند . استعمال از برندهاي داراي شهرت در ديواره هاي غرفه و يا به كار گيري از شعارهاي متني در تبليغات نمايشگاهي تاثير متعددي داراست .
برچسب: غرفه سازي نمايشگاه مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۲:۵۳ توسط:alipour موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :