مرجع مقالات رسمي غرفه سازي مرجع مقالات رسمي غرفه سازي .

مرجع مقالات رسمي غرفه سازي

تداركات غرفه

۶ ماه قبل از آغاز نمايشگاه تجاري برنامه‌ريزي نيازهاي پرنسل تا اين تراز از وسعت عمليات مطلع شده‌ايد و ميدانيد با چه اندازه بودجه‌اي قرار مي باشد كار فرماييد . حدود چهار تا شش ماه قبلي از استارت نمايشگاه مي بايست براي نيازهاي پرنسل خود برنامه‌ريزي نماييد . .
غرفه سازي نمايشگاه مشهد
برنامه‌ريزي تداركات سفر پس از دريافت كردن غرفه ميتوانيد براي تداركات و هجرت برنامه‌‌ريزي نمائيد . براي رفت‌وآمد به نمايشگاه به تاءمل رزرو بليط هواپيما، هتل يا اين كه وسيله‌ي نقليه‌ي مناسب باشيد . برنامه‌ريزي آثار گرافيكي و منسوجات دكوري براي غرفه تا حالا عناصر كلي غرفه‌ي نمايشگاهي‌ مي بايست مشخص گرديده باشند . بنابراين، در اين سطح روي موادسازنده ظاهري مثل گرافيك و منسوجات تمركز فرمائيد . برنامه‌ريزي تداركات غرفه زماني كه طراحي‌هاي غرفه را به نقطه پايان رسانديد، مي بايست براي تداركات برپايي و برچيدن غرفه برنامه‌ريزي نمائيد . به ياد داشته باشيد كه تحويل جدا از باربري هست و هر دوي اينها از سوار كردن و پياده كردن ساختار غرفه مجزا ميباشند . بررسي كردن تمام تاريخ‌ها هم اكنون وقت تحليل دوباره و تأييد تمام تاريخ‌هاي تحويل، ورود و خروج و مهلت‌ها ميباشد . اين بررسي مي بايست در مورد طراح غرفه‌ي نمايشگاه تجاري، شركت هواپيمايي، محل نمايشگاه تجاري، توليدكننده، پيمان‌كار و تيم بازاريابي شما هم انجام شود . آغاز كمپين‌هاي بازاريابي حدود ۴ ماه پيش از شروع نمايشگاه تجاري بايستي بازاريابي را شروع نمائيد . بازاريابي شامل كمپين‌هاي ايميلي، ايميل بدون واسطه و هر مبادرت بازاريابي ديگري ميشود كه به كار گرفته‌ايد . ۱-۳ ماه قبلي از شروع نمايشگاه تجاري آخرين كردن سرويس ها غرفه آيا در غرفه به اينترنت نياز داريد؟ آيا غرفه‌ي شما از ملزومات الكترونيكي برخوردار مي باشد؟ آيا فضاي غرفه‌ي شما به سرويس ها نظافتي نياز دارد؟ اين جزئيات را باز‌بيني كنيد تا در رخ نياز براي فراهم كردن مقدمات كارهاي ديگر دوران داشته باشيد . پاياني كردن مورخ و بازه زماني ورود و خروج يكسري ماه پيشين از آغاز نمايشگاه، بايد مورخ تحويل غرفه و ورود به نمايشگاه را با فروشنده و طراح غرفه باز نگري نمائيد . براي اجتناب از جريمه‌هاي غيرمنتظره، مطلقا اين داده ها را با فروشنده در در بين بگذاريد، زيرا ممكن است گذشته از شروع نمايشگاه شما، در جاي ديگري بدون چاره به تحويل عمل ديگري باشد . نهايي كردن تاريخ‌هاي مهم بررسي نهايي تاريخ‌ تحويل غرفه و ورود به نمايشگاه حقيقتا ضروري هست . مديريت نمايشگاه ممكن مي باشد تاريخ‌ها را عوض كند تا طبق پيش‌بيني‌هاي اوليه‌، تغييرات را اعمال كند . ملاقات با پرنسل و آماده‌سازي آنها ملاقات با اعضاي تيم مطمئن شويد كه تمام اعضاي گروه از نقشه‌ي فعاليت مطلع هستند و مي‌دانند قبل، حين و پس از نمايشگاه چه كارهايي را بايد انجام بدهند . در‌صورتي‌كه قصد ارائه‌ي دمو يا نمايش داريد، مطلقا تمام پروسه را پيش از اجرا با مجموعه خويش مرور نمائيد . با كارپرداز سمعي‌بصري صحبت كنيد تا مطمئن شويد از محتوا يكسري اسكن در اختيار داراست و گذشته از استارت سناريو آنها را در تمام دستگاه‌هاي جان دار در نمايشگاه تست مينمايد . زمان‌بندي جلسات با مطبوعات و فروشندگان گرد‌همايي بگذاريد و از هر فرصتي براي تبليغ كردن در خصوص نمايشگاه‌تان استفاده كنيد . رزرو اتاق‌هاي برگزاري جلسات رزرو اتاق‌هاي بيشتر براي برگزاري جلسات لازم نيست، البته دعوت كردن از مشتريان راغب يا سرمايه‌گذاران به يك جلسه‌ي محرمانه به صرف طعام و نوشيدني پس از اختتام نمايشگاه، ايده‌ي فراوان خير و خوبي ميباشد . با آماده كردن اين انگيزه، فرصتي پيدا مي‌كنيد تا با اين افراد در زمينه كسب‌وكارتان صميمانه‌تر حرف نماييد .
برچسب: غرفه سازي نمايشگاه مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۱:۴۹ توسط:alipour موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :