مرجع مقالات رسمي غرفه سازي مرجع مقالات رسمي غرفه سازي .

مرجع مقالات رسمي غرفه سازي

اقدامات ضروري براي حضور در نمايشگاه را از چه وقتي شروع كنيم؟

۳- اقدامات ضروري براي حضور در نمايشگاه را از چه وقتي شروع كنيم؟ معمولا هر نمايشگاهي از يك ماه الي دو ماه قبل شغل هاي اجرايي آن شروع مي شود . .
غرفه سازي نمايشگاه مشهد
اما موضوع اي كه اينجا مد لحاظ مي‌باشد برهه زماني شغل هاي اجرايي نمي باشد بلكه بازه زماني برنامه ريزي براي منفعت برداي بيشتر مي باشد . در نتيجه سفارش مي شود هر مديري كه رغبت داراست در سال در نمايشگاه كمپاني كند از به عبارتي ابتداي سال دو قدم گذشته را قسمتي از برنامه راهكار خود قرار دهد . و براي حضور نمايشگاه به چهره ناگهاني و با عجله برنامه ريزي، مبادرت و اجرا ننمايد . ۲- وضعيت و امكانات حضور در نمايشگاه: دومين جور از اصول شركت در نمايشگاه حالت و تجهيزات حضور مي باشد . پس آنكه گامهاي قبلي را پيموديد و تصميم گرفتيد هدفتان براي حضور در نمايشگاه چه مي باشد و در كدام نمايشگاه مي بايست كمپاني فرمائيد نوبت به كارهاي اجرايي حضور در نمايشگاه مي گردد . يكي از با اهميت ترين و مهم ترين اقدام در اين مرحله غرفه نمايشگاهي شما هست . غرفه نمايشگاهي در واقع براي يك سري روز نمايشگاه حكم ويترين، اتاق گردهمايي و بعضا در برخي موردها حكم منزلت شروع و نقطه پايان عقد قرارداد همكاري با شما را دارااست . اهميت غرفه نمايشگاهي تا جايي ميباشد كه آن را خرقه صاحب كار نيز مي نامند . غرفه نمايشگاهي خرقه صاحبكار در ميهماني عظيم نمايشگاهي است . مطمئنا در سال ۲۰۱۸ هيچ شخصي حاضر نمي‌شود در يك گرد هم آيي گران قدر رسمي ناآراسته حضور پيدا نمايد .درحالي كه در آن گرد‌همايي دو قطب اساسي تجارتي اش در آن كمپاني دارد؛ رقبا و مشتريان ۳- سرمايه گذاري و بودجه بندي: سومين گونه از اصول كمپاني در نمايشگاه به سرمايه گذاري و ميزان دارايي بندي وابستگي دارد . همانند هر فعاليت تبليغاتي ديگري نمايشگاه هم نياز به صرف هزينه داراست . اما چرا ما اين آيتم را هزينه و ميزان دارايي نام نداديم؟ به اين حافظه هست كه عقيده داريم اين مدل پرداخت، “هزينه” نيست و “سرمايه گذاري” است . در تمام علم ها اقتصاد،مالي و حسابداري هر جايي كه چيزي بدهيم و يك يك چيز ارزشمند بدست آوريم به تيتر سرمايه گذاري توصيف شده مي‌باشد . پس وقتي كه ما در يك نمايشگاه كمپاني مي كنيم و در كنار رقبا و همياران صنعت خويش مي درخشيم و حضور فعال اعلام مي كنيم همچنين مشتري و پول بدست مي آوريم پس سرمايه دار گرديده ايم . در نتيجه همگي اقدامات رخ گرفته براي سرمايه داري ما “سرمايه گذاري” محسوب مي شود . اما اين سرمايه گذاري را چه‌گونه انجام دهيم زياد با اهميت مي‌باشد . يك عدد از سرمايه گذاري هاي ما روي غرفه سازي ما است . همانگونه كه گفته شد . غرفه لباس صاحب كار در نمايشگاه ميباشد . غرفه نمايشگاهي حكم ويترين، اتاق نشست و برخي در برخي موارد حكم منزلت آغاز و نقطه پايان عقد قرارداد همياري با شما را داراست . حال خودتان قضاوت فرمائيد زماني غرفه نمايشگاهي اولي چيزي ميباشد كه از شما در نمايشگاه چشم مي شود چه بسا قبلي از اسم تجاري يا مدل مال و خدمات شما، آيا ممكن هست به آن اهميت نداد؟ پس اولين سرمايه گذاري شما بايد روي با اهميت ترين عنصر يعني غرفه سازي باشد . طراحي، زيبا،آراستگي، تناسب غرفه با متاع و سرويس ها شما و تناسب آن با فرهنگ سرزمين و هدف نمايشگاه تمامي نكاتي مي باشند كه شما را در استفاده وري بيشتر از نمايشگاه ياري مي نمايند . پس در بودجه بندي خويش هيچگاه در سرمايه گذاري روي مهمترين عنصر صرفه جويي نكنيد . خيلي از شركتها فارغ از غرفه سازي يا اين كه با غرفه سازيهاي نا مناسب در نمايشگاه حاضر مي شوند . و در غايت خيلي شادمان مي‌باشند كه در نمايشگاه شركت كردند البته دست‌كم هزينه را داشتند . بله اين قابليت پذير هست اما آيا اين مثل را شنيده ايد كه هر كه پول، پول مياره، هر آنچه سرمايه گذاري بيشتري فرمائيد سرمايه دار بزرگتري مي شود .
برچسب: غرفه سازي نمايشگاه مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۳:۰۲ توسط:alipour موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :