مرجع مقالات رسمي غرفه سازي مرجع مقالات رسمي غرفه سازي .

مرجع مقالات رسمي غرفه سازي

داشتن غرفه

اين انتظار غيرمنطقي را شركت‌هاي گرانقدر يا فعال در ميدان مواد غذايي، فقط زماني براي حضور در يك نمايشگاه ترغيب مي گردند كه در ايجاد غرفه نمايشگاهي پهناور و والا براي آن ها در نظر گرفته شود . داشتن غرفه تعالي نياز به داشتن طرح و ايده جالب و برنامه ريزي براي حضور هدفمند درنمايشگاه ميباشد .
غرفه سازي نمايشگاه مشهد
براي حضوري چيره در يك نمايشگاه در آغاز نگاهي به ظرفيت محصول و سرويس ها تازه خويش براي ارائه در يك نمايشگاه نماييد و بعد به اجاره فضاي نمايشگاهي دست بزنند . دقت به اين شركت‌هاي كوچكتر چه بسا اقبال حضور در يك روي داد را از دست بدهند . ۵- گزينش محل در دسترس براي غرفه از ديگر مسائلي كه مي تواند در جذب مخاطبان عمده به غرفه تان اثرگذار باشد و فضاي تعامل في مابين مارك و مشتري را بيشتر كند اين مي‌باشد كه غرفه تان دسترسي راحتي داشته باشد . در اين صورت هست كه پرسنل به شرح و توضيح به بازديدكنندگان غرفه در موضوع توليدات و خدماتشان امداد مي‌نمايند . تا حضوري با ارزش و با كيفيت در نمايشگاه داشته باشيد . ۶- جايگاه غرفه سازي در نمايشگاه با پاره اي هزينه مي توانيد غرفه نيكي داشته باشيد و از فروش و اعتبارتان در نمايشگاه مي توانيد آبادي برابر هزينه غرفه سازي را كسب كنيد . غرفه نمايشگاهي شما صحنه نمايش محل كار عمل و اسكيل و اندازه شركت شما به سايرين هست . نمايشگاه‌ها صحنه نمايش و ويترين برندتان در پيش‌روي بازديد كنندگان زيادي در يك اتفاق افتاد ميباشد . جلب توجه بازديدكنندگان به غرفه تان از ضروريات حضورتان در نمايشگاه است . داشتن غرفه اي جذاب يكي از اين راه هاست . غرفه سازي توسط مجموعه فن اي شما را در اين مسير چيره خواهد كرد . در موضوع مقررات حضور در نمايشگاه و موقعيت انتخاب مكان مناسب در نمايشگاه بيشتر بدانيد . ۷- استفاده از فناوري ها و توليد ها جديد در توليد غرفه نمايشگاهي شما فرصتي براي به سناريو گذاشتن آخرين دستاوردها و نوآوري‌هاي روز هست . بخش اعظمي از شركت‌ها و كارخانه‌هاي توليدي از نمايشگاه فقط به‌عنوان محلي براي نمايش توليدها و جذب خريدار به كارگيري مينمايند كه جذابيت را از غرفه‌ها گرفته مي‌باشد . لزوم به كار گيري از نهايي فناوري هاي روز علمي در نمايشگاه را وقتي عمده خواهيد ديد كه اطلاع داشته باشيد بازديد از غرفه‌هايي كه حداقل يك فناوري جديد براي رو نمايي داشته‌اند با استقبال بيشتري روبرو خواهد شد . خبرها مربوط به رو نمايي از يك دستاورد تازه به سرعت بين همگي بازديدكنندگان نمايشگاه پيچيده و همه براي ديدن اين مال تازه به سمت غرفه موردنظر مي روند . البته برخي از شركت ها به علت خوف از نسخه برداري برداري و بهر برداري به وسيله شركت هاي حريف از كالا تازه شان از اين كار امتناع مي كنند . عدم نمايش توليدها نو و فناوري هاي تازه جذابيت نمايشگاه را از دربين مي برد . صاحبنظران نمايشگاه عدم وجود ابداع در محصولات و به سناريو نگذاشتن توليدات به روز را در نمايشگاه از خلل ها استقبال بازديدكنندگان از نمايشگاه ها مي دادند و قابليت و امكان كاهش حضور مردمان و مخاطبان مختص در نمايشگاه ها را افزايش دهد . پس اگر به دنبال جذب مخاطب عمده در رويدادهاي تخصصي هستيد، ارائه مال تازه و برگزاري مراسم پرده‌برداري را در برنامه ريزي حضور خويش در كنار غرفه نمايشگاهي تان قرار دهيد . ۸- حضور كاركنان حرفه اي در غرفه مدام به تيتر يك كمپاني حرفه‌اي حضوري فن اي داشته باشيد . غرفه شما معرف دفتر كار عمل شماست پس حضور كارمندان خبره و حرفه اي شما در دفتر كار كارتان الزامي است . بازاريابان حياتي خود در غرفه حاضر فرماييد . نداشتن ادبيات درست در نمايشگاه و بازاريابي قوي از رسيدن پيروزي گشوده خواهيد ماند . ۹- به كارگيري از ابزارهاي تعاملي در غرفه سازي و به كار گيري از ايده هاي نمايشگاهي وسيله بازي‌هاي فكري و ابزارهاي سمعي بصري مي‌تواند حداكثر بازديدكننده را جذب نمايد . موجب تعاملات مشتري با برندتان خواهد نمود . به كار گيري از ابزارهايي با انگيزه برندينگ در غرفه نياز به فكر و برنامه ريزي داراست . صرف به كارگيري از يك بازي در غرفه گاهي سبب جذب مخاطبان بي هدف به غرفه شما خواهد شد .
برچسب: غرفه سازي نمايشگاه مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۹:۲۰ توسط:alipour موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :